En küçük Djokovic konuştu

Novak Djokovic’in en küçük kardeşi Djordje, abisi ile olan ilişkisi ve gelecek planları üzerine bir röportaj verdi. İşte 1995 doğumlu Djordje’den alıntılar:

“Abimi tüm kariyeri boyunca turnuvalarda izledim ve şimdi diyorum ki, Futures turnuvaları hiç bu kadar zor gözükmemişti. Sıralamada 180-190. basamakta bulunan tenisçiler bazen Futures oynuyor. Gördüklerime inanamıyorum. ‘Burada ne işiniz var? Gidin Challenger oynayın Biraz da biz kazanalım’ diyorum”

“Profesyonel tura geçtiğimde olayın çok farklı olduğunu gördüm. Buradaki tenisçiler pek fazla kaçırmıyor. Aralarında çok deneyimliler var. Sanki kortta bir bebek gibi hissediyorsunuz.”

“2013’te 12 wildcard aldım. Challenger ve Futures turnuvalarında deneyim kazandım. Oyun olarak ilk 300’deki oyuncuları yenebileceğimi düşünüyorum ama deneyim eksiğim var. Turnuva direktörleri ile iyi ilişkilerim var ve bu ilişkileri devam ettirerek ileride daha fazla wildcard imkanı bulmak istiyorum.

“Novak’ın birkaç yıl önce Avustralya Açık’ta benim hakkımda söyledikleri sorunumu daha da büyük hale getirdi. Tabii ki o benim abim ve bana öğütler vererek yardımcı oluyor. O da bu turnuvalardan geçti ve durumu daha iyi idare edebiliyor ama turda başarılı olmak için yetenek sadece yüzde iki gibi bir etkiye sahip.”

“Sezon arasında abimle kamptaydık. Bana çok yardımcı oldu. Oyun seviyem yükseldi. Bu deneyim bana çok katkı yaptı, sadece bunu göstermek için fırsat bekliyorum.”

“Ben de abim gibi esnek bir vücut yapısına sahibim. Bacaklarımı onun gibi açabiliyorum. Bu iyi bir şey çünkü pek sık sakatlık olmuyor. Vücudumu sürekli fit ve sağlıklı tutmaya gayret ediyorum. Novak bana bu konuda yardımcı oluyor.”

“Bence her tenisçi bir gün 1 numara olma hayalini taşımalı. Abimin dünya 1 numarası olduğunu gördüğüm, o anları beraber yaşadığım için benim de bu tür bir hayalim var. 1 numara olmak istiyorum ama bunun zor olduğunu da biliyorum.”

“En büyük silahım forehandim. Onunla puanı inşa edip, onunla bitirmeye çalışıyorum. Hem savunmada hem hücumda en etkili silahım.”

Yorum bırakın